16 Şubat 2015 Pazartesi

Elinizi Vicdanınıza...



Yıllardır gerek gazetelerdeki, gerekse internet sitesi ve blog'larda bana ayrılan köşelerde, onlarca defa gençlerimiz-geleceğimiz, evlâtlarımızla ilgili yazılar yazdım; kimse ilgilenmez mi?!

Kimse sorumluluk almaz mı?!

Bu kadar mı zor bu iş; bu kadar mı paradan-mevkiden başka birşey görmez oldu gözümüz?!

Ben ısrarla yazmaya, gerekirse binlerce kez yazmaya ve yetkililere seslenmeye devam edeceğim... Bıkmadan, usanmadan yazacağım; ta ki kendileri “uyanana” kadar...

*

Hani şu meşhur “Bizim millet uyuyor” muhabbeti var ya; ben ona katılmıyorum... Uyuyan millet değil, başımıza  seçtiğimiz insanlar, siyasîler uyuyor; millet sadece fazla sıkıştırılıyor ve çok fazla zorlanıyor.

Boğaz sıkarak oy toplaya toplaya düştüğümüz hâle bakın! Haberlere bakmaya korkar oldum!

Vergilerden bahsetmiyorum; sokaklarda katledilen insanlardan, iki tonluk eroinin nasıl pazarlandığından ve (ardı sıra gelen itiraflardan öğrendiğimiz üzere) yılda yaklaşık 100 ton uyuşturucunun Yunanistan'dan geçmesinden bahsediyorum...

Sigara, alkol ve uyuşturucu kullanma yaşının ilkokula indiğinden bahsediyorum...  
Ardı arkası kesilmeyen araba soygunlarından, evlere-bahçelere giren hırsızlardan bahsediyorum...

Hastanelerde doktor olmadığı için ölen hastanelerden bahsediyorum... Kiraz Festivali'nde çıkan kavgalardan ve bıçaklanan genç kardeşimizden bahsediyorum...

(Ne bir itfaiye, ne bir ambulans, ne bir polis; hiçbir önlem yok!)

*

Allah aşkına, neler oluyor?

Biri çıkıp sorumluluk alacak mı?

Biri çıkıp bir-iki kelime açıklama yapacak mı?

Kim bunların sorumlusu? Yıllardır aynı kişilere oy veren millet mi?

Bu işi daha ne kadar böyle sürdüreceksiniz; hiç vicdanınız sızlamıyor mu?

Akıl almanız için tüm bunların illâ ki kendi öz evlâtlarınızın başına mı gelmesi lâzım; bunu mu bekleyelim?

Milletimize büyük geçmiş olsun...

Başımızdakilere de, büyük YAZIKLAR OLSUN!


Barikat, s: 11, 02.07.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder