16 Şubat 2015 Pazartesi

Hadi Gel Sefie Yapalım...



Bir modadır almış başını gidiyor; Türkçe'si “özçekim” olan “selfie”ler...

O derece ki, ciddi adam yerine koyduklarım bile, selfie yapıyor. Ümit yok, diyorum içimden, hem de hiç ümit yok.


Gerçi bu selfie işini Çetin Mandacı'nın getirmesini bekliyorduk Batı Trakya'ya ama, olmadı, geç kaldı.

*

Ben de bir selfie yapsam mı diye düşünüp aval aval etrafta selfie yapanlara bakarken, yan masaya oldukça güzel bir kız oturdu. Tam “bu nasıl bir güzellik ya rabbi” diye düşünürken, garsondan wifi'ın şifresini istedi; garson beş tane 1 beş 2 dedi. Ama bir türlü giremedi internete genç ve güzel kız. Sonra garsonu tekrar çağırınca anladım; meğer şifreyi 1111152 diye yazarak girmeye çalışıyormuş. Sonra güzel kadınlar hep aptal olmak zorunda mı diye geçirdim içimden...

*

Bu arada isimleri açıklanan belediye aza adaylarına bakınca, 30 yıldır yaşadığım kentte tanımadığım ne çok insan varmış diye düşündüm.

Ben ki bu memleketin her tarafını gezmekle, her sokağını yürümüş olmakla övünüyorum!

Güzel espriler de üretilmiyor değil tabii bu konuda. Mesela bir tanesi çok hoşuma gitti:

- Benimle çıkar mısın?

-Hayır, ben seni belediye azası olarak görüyorum.

*

Cem Yılmaz'ın “Ne vereyim abime” muhabbeti hesabı, geçende garson gelip “Ne vereyim efendim” deyince “Bir teselli ver” dedim; sarılıp ağlaştık!

*

Bu arada geçenlerde komşunun oğlu azarladı: “Modemine şifre koyuyorsun, sonra da 'N'aber komşu' diyorsun, sende hiç utanma arlanma yok mu?”

Kaldırdım şifreyi.

*

Bu arada bizim arkadaş yeni şiirlerini göndermiş, paylaşıyorum.

SEÇİM 2014

Bizi çok seveyorlar
Azınlık köprüdür deyorlar
Üzerimize basıp, ezip geçeyorlar
Geçinceye kadar köprüyü
Emmiciğim, dayıcığım diyecekler
Allem edecek kallem edecekler
Ne şirinlikler, şaklabanlıklar yapılacak
Sıvazladıkça onlar sırtını
Popo endeksin tavan yapacak
Çok sevecekler, bol bol öpecekler
Arkana mukayyet ol
Seçimden sonra seni yine iyi edecekler

SEÇİM 2014 -2

Tadını çıkar gülüm
Gün senin günün
Seçime kadar hergün senin için düğün
Çal çal oyna oynat onları elindeki OY'la
Sonra ağlayacaksınız
Onun için şimdi gülün
Her düğünün ertesi
Bilirsiniz ki gerdek gecesi !



Barikat, s: 7, 07.05.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder