30 Mart 2015 Pazartesi

Seçim Yazısı




Hep derler ya, “Oyunuz namusunuzdur.” diye. Biz de aynı mantıkla devam edelim... Madem ki oyumuz namusumuzdur, sakın ola ki namussuzlara kaptırmayalım ha!

*
Adres değişikliği:
Daha önceki adreslerim olan ND ve DİMAR’da beni arayan seçmenlerime duyurulur: “ÇAY”a kapıldım gidiyorum, beni takip edin beyav!

*

Her seçim öncesi seçimin sonucunu kararsızların belirleyeceği söylenir ya; bu seçimlerde ben de hakikaten çok kararsızım...
Her sezon takım değiştiren profesyonel futbolcular gibi parti değiştiren ve “ÇAYcılık” görevine soyunan politikacımız bir yana... diğer partiler tek bir aday bulabilmek için bir taraflarını yırttıkları halde kayda değer bir aday bulamazken, bu Siriza denen parti nasıl oluyor da ikisi de birbirinden değerli aday gibi aday, adam gibi adamı aynı anda listeye koyuyor?
Oyumu kime kullansam? Mustafa Karayusuf’a mı, Ayhan Mustafa’ya mı?
*
Kafamı kurcalayan bir başka soru da şu:
Bu seçimlerde Ahmet Hacıosman aday olmuyor. O halde “helal” oylar kime gidecek?
*
Ama emin olduğum şeyler de var tabii...
Bu seçimlerde Siriza iktidar olacak, fıtratında var!
*
Hastalığın iyisi olmaz ama, en güzel hastalık bence ALZHEİMER.
Hastalığın adı dahil hiçbir şey hatırlamıyorsun!
Ondan daha iyisi ise kısmi ALZHEİMER olurdu herhalde; sadece güzel ve mutlu anlarımızı hatırlasa idik ne güzel olurdu... Gerisini sittir et!
*
TARİKAT diye bir gazete çıkmış. Ben ise BARİKAT’a yazıyorum, her işim ters.
Bundan sonra ya TARİKAT’a yazacağım, ya da bir tarikata yazılacağım...
Kim bilir belki de bu “sakallı papaz”la uğraşacağıma Adnan Hoca gibi “minik kediciklerim” de olur!
*
Türkçe ile bu kadar oluyor.
En kısa zamanda Osmanlıca’mı ilerletip bu köşede felsefe yapmayı düşünüyorum. Hem de acaip felsefe!
Yahu felsefe ‘philosophia’dan gelmiyor mu?
Acaba Eski Yunanca mı öğrensem???
*
Saçı olanlar top sakal bırakmasınlar. Kel olanların ise top sakal bırakmasına sempatiyle yaklaşılsın, onlara kızılmasın, kesmeleri için baskı yapılmasın. Kuzey'den Güney'e göçmüş olan kılları hiç kimse onlar kadar sevemez çünkü (Fantom Sendromu).
*
Ciddiyet, ciddiyet dediğin nedir ki gülümBen senin için hicvetmeyi göze almışım...

baron@outlook.com.gr

Barikat, s. 17, 22-01-2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder