14 Mayıs 2015 Perşembe

Burakavni



Fuatavni de kimmiş, asıl internet fenomeni benim yeğen. Geçende televizyonda İnter maçını izliyorum, yeğen yanımda bir gözüyle maçı izliyor, diğer gözüyle internette oyun oynuyor, o sırada gol oldu. Eniştem de futboldan anlamaz soruyor:


- Burak kim attı golü be oğlum?

- İnternet, baba.

*

Tabii bir de bunun özürlüleri var. Örneğin sağ partinin son seçimlerde bölgemizden milletvekili adayı gösterdiği abimiz gibi.

Geçenlerde baktım kendisine Vatsap kullanmayı öğretmeyi deniyorlar deniyorlar... Bir türlü öğretemiyorlar...

O sırada bir tanıdığı geldi:

- Hiç boşuna uğraşmayın öğrenemez, dedi. Geçenlerde ben de denedim, akşam arayıp “Yav bu Vaçap’ta ulduu gibi Gugul’da da senin nomrayı yazıp ARA’ya bassam arar mı kart mı kuymak lazım?” diye soruyordu.

*

Meteoroloji’den beklenen açıklama geldi:

- Siz sanki çok şeysiniz!

*

2015 biraz soğuk... Ama girince alışıyorsun...

*

Şu İsmail Kartal harbiden baba adam. Nasıl da sakinleştirdi Emenike’yi! Bir sonraki seçimlerde kendisini buraya getirsek, seçimleri yine kazanamadığını görüp ona-buna saldıracak olan İlhan reyizi de sakinleştirsin...

*

“Hacıosman kayıplarda” muhabbeti çokça yapılıyor bugünlerde azınlık içerisinde. Nerede olduğunu merak edenlerin sayısı epey fazla.

Hadi size benden bir bilgi:

Geçenlerde bir arkadaşım, bir alışveriş merkezinde tezgahtara “Ben sürekli buradan alışveriş yapıyorum, yap bi indirim be kadaşım” derken görmüş. Tezgahtar ise “Mağazamız dün açıldı” demiş...

*

Bu “ruh eşi” denilen şey nasıl bir şeyse benimki kesin Beşiktaşlıydı ve maç izlerken öldü ya...

*

Havan kime a bre gafil? Padişah ta olsa “Er kişi niyetine”!

*

Çilboks’ta çek in yapma olimpiyatları ne zaman başlıyor ey millet? Haber edin de biz de katılalım.



baron@outlook.com.gr

Barikat, s. 20, 9-4-15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder