28 Şubat 2016 Pazar

Eyy...



ORİJİNAL BARON
M Soru şu; Şampiyonluğa giderken Forvetini Satan Bilge Dursun mu, Stoperini Satan Bilge Fikret mi?

M Çay partisi soğuktur buz tutar / Stavrocuğum meclisin dışının yolunu tutar / Tam bu sefer kapağı sağlam yere attık derken / Hoppala ve de cuppala.
M Toplum olarak emekli maaşlarımızı kesen Ahmet Hacıosman, İlhan Ahmet, Ayhan Karayusuf, Mustafa Mustafa, Çetin Mandacı ve Hüseyin Zeybek’i milletvekilliğinden emekli ettik ya aşk olsun bize. Şimdi Yorgaki, Samara, Çipra’dan sonra bir de Miçotaki’ye başbakanlıktan bir emeklilik verdik mi, iş tamamdır.
M Memleket Kapsızlara ve çapsızlara kalmış. Yapılan siyasi analizlere baktıkça İlber Hoca gibi Çok cahilsin keşke ölsen diye haykırasım geliyor.
M Kuzenim sevgililer gününde sevgilisine kırmızı tanga ve bir paket çikolata almak için dayımdan 100 evro çarpmış, dayım küplere biniyor. Cengiz Ömer 8’den konuya el atmasını ve Valentin denen papazın gününde zina işlemenin, çikolatalar püskevitler yemenin günah olduğunu ve doğrusunun Halit isimli yüce insanın doğum gününde nikahlanıp evlendikten sonra hurma yemek ve karanlık odada aşna fişna yapmak olduğunu anlatmasını bekliyoruz.
M İlhan Ahmet uzun zamandan beri Kuran’dan ayet paylaşmıyor.
M Kediler için 11 ayın sultanı Mart gelmiştir. Hayırlı Mart’lar...
M Hayaller Can Dündar, hayatlar Cengiz Ömer 8.

EN HAKİKİ BARON
M Eyy çakma Baron, şunu açık ve net ifade edeyim ki, angajman kuralları gereği misli ile cevap verilecektir. Be hey ahlak fukarası, edep yoksunu. Popo endeksimin tavan yapmasından nem kapan tayyare, vizyonu boyu ile doğru orantılı cibiliyetsiz zat, senin seviyene inemem, belimdeki problemden dolayı doktorum o kadar aşağıya inmeyi yasakladı.
Ben yaptım olduculuk, benden sonra tufancılık anlayışıyla benim yazımı alta koyup, sözde psikolojik baskı uygulayacak. Ya o Mualla’yı sandala atıp, pardon, sinirden ne yazdığımı bilmiyorum, ya o maymun fotoğrafı? Kendi aile albümünden alıp, benim yazıma ekleyip, algı yaratma peşinde, be insan müsveddesi, be evrimini tamamlamamış maymun!
Be husumet ve şer odağı, be çirkeflik abidesi. Ben askerliğimi İncirlik Hava Üssü’nde mi, yoksa Afganistan’daki BM güçlerinde komando olarak mı yaptım ki parolayı, işareti ya da İngilizce karşılığını bileyim. Ben Yunan ordusunda tıfıl bir ΤΦ olarak hizmet ettiğim için ΣΥΝΘΗΜΑ-ΠΑΡΑΣΥΝΘΗΜΑ.
Bre mendebur, bre münafık, bre ucube.
Be hey gafil, alçaklık timsali, deyyus ve deccal, işin gücün çamur at izi kalsın ama benim alnım açık, hem de bayağı bi açık, enseme kadar açık, o attığın çamurlar bana yapışmaz, kayar gider.
En güzel duyguların katili, en karanlık gecelerin kandili. Bugün kalemini veren, yarın hangi organını bağışlamaz ki! 2. Cumhuriyet’i kuracağım, ya da verin ulan bonservisimi, Çin’e gideceğim, hem sabit ücret, hem yazı başına ücret alacağım. Bu Cumhuriyet’e bi daha ayak basmam aga!
Not: Zaten canım sıkkın, bu sene de sevgilimle bir sevgililer günü ambiyansı yaşayamadık. Hep o karım yüzünden, izin vermiyor ki!

baron@outlook.com.gr


Cumhuriyet, 19.02.16

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder