28 Şubat 2016 Pazar

Karla Kaplı




M Sirizacılar “sendikacı” Hüseyin Kapsız’ın İlhan Ahmet’in temsilcisi gibi bilirkişi olarak radyolarda nutuk atmasına ve kendilerine çakmasına bozuluyorlar. Bence yanlış. Onun yerine kendi anti-Kapsız’larını yaratmaları gerek. Örneğin Hüseyin Kapsız’a karşı Hasan Kaplı. Hatta bu Hasan Kaplı bir de İngiliz kadınla evlenirse ve o kadından Karla adında bir kızı olursa güzel olmaz mı? Karla Kaplı... Şehrimizin sokakları gibi.

M İlhan Ahmet kenarda-köşede Siriza milletvekillerinin hiçbir şey yapmadıklarını, bütün gün Atina’da şarap içtiklerini söylüyormuş. Diğer yandan bize gelen bilgiler ise, kendisinin bütün gün Katerina Marku ve Stavros Theodorakis’e zemzem partileri düzenlediği ve kendilerini İslam’a davet ettiği yönünde. Tabii biz söyleyenlerin yalancısıyız.
M Star Wars yani Yıldız Savaşları serisinin son filmi izlenme rekorları kırıyor. Miçotakis’in son anda arkadan gelip atak yaparak Yeni Demokrasi partisine başkan seçilmesi sonrasında ise, bu partide de azınlık üyeleri arasında bir yıldız savaşları başlamış durumda. Seçimlerde Meymarakis’e açık destek veren belediye azalarından Cicikosta’ya açık destek veren eyalet azalarına kadar bir sürü siyasi yıldız Miçotakis’i tebrik edip yağ çekme yarışına girdiler. Ama farkı yine yan kulvardan İlhan Ahmet yarattı ve Ben varken siz hayırdır mesajı verdi. Yakışır.
M İlhan Ahmet anadan-babadan Miçotakisçidir. Aha dayıya sor.
M Onun da ötesinde Miçotakis’i destekliyorum diye arkadaşlar bana kızıyorlar. Bir de İlhan’ı o partiye layık gördüğümü söyleyince iyice ateş püskürüyorlar. Yahu arkadaşlar bi dinleyin hele. Yunanistan’da Miçotakis adı  uğursuzlukla eşanlamlı olarak kullanılıyor. İlhan ise gittiği tüm partilerin meclisin dışında kalmasıyla meşhur, şimdiki Çay partisi de son anketlerde yüzde bir buçuklarda seyrediyor. Bunlar ikisi güç birliğine gider de Yeni Demokrasi meclisin dışında kalırsa fena mı olur Allah aşkına?
M Hasan Ahmet’ten esinlenerek Bana mebus lazım mebus, mebus gibi mebus diye bir şiir yazdım. Tam 4 tane seçtim, mecliste ararım ararım bulamam, köylerde ararım ararım bulamam, zor zamanda ararım ararım bulamam diye bitiyor.
M İbram Onsunoğlu gördüğü kabusu yazmış. Onunki de bir şey mi? Ben her gece rüyamda Umut Bulut’un açık kaleye kaçırdığı golden sonra kendisini yola sokmam için Galatasaray yönetiminin beni kendisine gusül almayı öğretmekle görevlendirdiğini ve gusülün nasıl alındığını kendisine öğretirken yaşadıklarımı görüyorum. Cünüpün böylesi...
M Suriye ve Türkiye’deki iç savaştan sonra Harmanlık’ta da iç savaş başladı. Sıcakemincilerle dernekçiler arasındaki savaşta İlhan Ahmet hakemlik yapacak. Okulun yapılması durumunda ise adı Harmanlık Önce Azınlık İlkokulu olacak.
M Ulan şu her önüne gelenin facebook’ta yaptığı nametest’leri kim hazırlıyor? Geçende heyecanla Gizli aşığın kim? testini yaptım, dayım çıktı.
M Sirizalı Alexandros Triantafillidis okul kitaplarının paralı olması gerektiğini söyledi. Ben demiştim size bunlar e-mail’lere bile vergi koyup para alacaklar.
M Hz. Ali günümüzde yaşasa diyalog şöyle olurdu herhalde:
Hz. Ali: Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum.
Triantafillidis: O kadar da değil, yıllık 632,58 euro öde yeter.
M Sirizacılara yumurta atmak tehlikeli ve yasaktır. Alıp omlet yapabilirler.
M Çiftçi eylemleriyle birlikte Onlar zaten zengin çiftçiler muhabbeti ve Hüseyin Esat’a küfretme sezonu açılmıştır.
M Halkımızın hayal gücü mükemmel. Karayusuf’a saldırı haberi yayılır yayılmaz çeşitli versiyonlarını çıkardılar. Bunlardan biri de kafasında saz kırıldığı. Karayusuf saz çalıyor diye böyle haberler çıkıyorsa, mesleği kan almak olan Mustafa Mustafa’nın olası saldırılar sonrası orasından kan almışlar dedikodularından korunması amacıyla sakınmasını salık veririm.
M Bugünlerde kendimi Cengiz Ömer gibi hissediyorum. Kızıyorum, sinirleniyorum, bağırıyorum, çağırıyorum ama kimse beni iplemiyor.
M Hacıosman’ı gören var mı be kadaşım?

baron@outlook.com.gr 

Cumhuriyet, 29.01.16

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder