4 Nisan 2016 Pazartesi

Can İster Ama...



EN HAKİKİ BARON
M Bizim gazetenin manşeti şöyle: “Hacıosman Gümülcine Müftüsü Olmak İstiyor”. Benim canım de neler istiyor, hem de her gece her gece...

M Ben buna boşuna Çakma Baron demiyorum, bizim çakmanın bir özel uçağı bile yok.
M  Sayın Orijinal Paralel Baron, bir gün sürgün edilirseniz, bedbaht olup beni de müteessir etmeyiniz. Sizin yerleşkeniz bende hazır, inanınız ki çok sevecek, yerinizi hiç yadırgamayacaksınız. Sizi Penis-ilvanya’ma konuşlandıracağım, müsterih olunuz. Saygılar arz ederim.
M Sıkışınca agam gel der / Bitince işi, yürü git be kel der / Biliyme ölünce / Adıma HEYKEL diker
M Yıkık dökük binaların yerine yenilerinin dikilmesi “Kentsel Dönüşüm”. Benim yaptığım niye bu kadar yadırgandı anlayamadım: Yaşlanan karımı üstüme yıkılmadan boşayıp genç sevgilimle evlendim diye kıyamet koptu. Benim yaptığım da “Tensel Dönüşüm”.
M Şu Denizli’nin Galatasaray’da ne yüzü güldü, ne 100’ü gördü. 90+9’da... kovulmadı; istifa etti, istifa...
M Eskiden bir elini karısının omzuna atıp diğer elindeki yanan çakmağı sağa sola sallayarak söylerlerdi o şarkıyı. Kanun meclisten geçti, artık GAY’ler de onlara eşlik ediyorlar: Evli, mutlu, çocuklu.
M Güzide partimizin nadide liderinin mitinglerde başparmağını avuç içine katlayıp, diğer parmaklarını tek azınlık, tek dil, tek parti, tek lider diye açarak yapacağı dörtleme fevkalade muvaffak olur kanaatindeyim.

ORİJİNAL BARON
M Çükünü kesen adamı memleketin ebedi önderi yapan bir toplumun, anasını ağlatanları milletvekili, belediye başkanı, aza yapmasında garipsenecek ne buluyorsunuz anlamış değilim.
M İki hafta memleketten uzaklaşalım dedik, bizim En Hakiki Baron fırsattan istifade kapıvermiş köşeyi. Özrünü kabul ediyorum.
M Devlet Radyo ve Televizyon’u ERT, Arapça haber bülteni yayınlamış. Cengiz Ömer 8’den konuya el atmasını ve Türkçe bülten istemesini rica edeyim bi zahmet.
M Yunanistan’da her 10 erkekten 3’ü karısından dayak yiyormuş. Kadınlarımızın dikkatine. İşini bitirip kıçını dönüp yatarsa patlatın terliği.
M Şu kadınlar kolu toplanıp köyleri geziyor ya, orada kadınlarımıza ne anlatıyorlar gerçekten merak ediyorum. Paçalı don giyme tanga giy, prezervatif kullan, jilet yerine tüy dökücü krem kullan falan gibi nasihatler mi veriyorlar, yoksa Türküz, doğruyuz çalışkanız gibi önemsiz şeyler mi?
M Niye bütün köy ziyaretlerinde çekilen fotoğraflarda Mustafa Ali Çavuş’un elleri Adnan Hoca’nın ellerinin kediciklerle dans ederken aldığı pozisyonda, bilimsel bir açıklaması var mı?
M  BTAYD Dış İlişkiler kolu kurulmuş. “Dış”tan kasıt Türkiye olamayacağına göre (haşa, tövbe estağfirullah) Yunanistan mı? Anlayamadım.
M Bugünlerde Çetin Mandacı gibiyim. Sataşmaya insan arıyorum, ipleyen yok.
M  Allah’ın da izniyle bu hafta da yazı bitti maşallah. Devamı haftaya inşallah. Hayırlı Cumalar.



baron@outlook.com.gr

Cumhuriyet,  25.03.16

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder