4 Nisan 2016 Pazartesi

Memleketin Hali - 2



ORİJİNAL BARON
M Çolak’ın o yazısından sonra biri bana Soydaş diye hitap ederse tekme tokat girişirim biline. Söylemedi demeyin.


M Senin anana bacına Soydaş deseler hoşuna gider mi?
M Devletin elinde taş ben olaydım / Çolak’ın dediği Soydaş olaydım / Adonis-Voridis’e kardaş olaydım / Kalk gidek Çay’hanaya, Nea Dimokratia’ya/ Kuzum gönlün eğlensin (Hemetli Halk Türküsü)
M Şehzade “menajerlik” makamından istifa etmiş. Kepçedede’nin iddia ettiğine göre bir yılda Şirket’ten 30 bin evro alıp, telefon faturalarını da Şirket’e yıkarak. Neticede 4S kanunu azınlıkta geçerli demek ki. Kimi sevdiysek gitti.
M Bir Halil Sezai’nin Kafası Kendinden Bile Güzel’i var, bir de bizim memleketteki Parası Kendinden Bile Güzel’ler.
M Sevgilim bir iş görüşmesinde eski sevgilisiyle aynı masaya oturmak zorunda kalmış. Kızıp Kendimi Ahmet Mete gibi hissediyorum diye mesaj attım. Aramız limoni.
M Siriza milletvekillerini gören var mı?
M Bugün Akepe iktidarda diye aptessiz namaz kılanlar, yarın iktidar değişince aptezli meyhaneye girerler. Aha dayıya sor.
M Bütün genel kültürünü Ülkü Takvimi ve Diriliş-Ertuğrul  dizisinden alan kültürlü azınlık insanı, insanımız.
M Rıdvan gibiyim. Belediye Başkan Yardımcısı olacağım Sibel gelip yerimi alıyor, Milletvekili olacağım İlhan cuk diye yerime geçiyor. Lanet olsun içimdeki koltuk sevgisine.
M Forvetti, Avrupa’dan elenmekti, bilezikti derken Avrupa’dan men cezası geldi. Bu Dursun’daki çapsızlık yemin ederim kimsede yok. Al Batıtrakya’ya koy azınlığa lider olsun.
M Dünyadaki bütün büyük liderler üç adlı. Mesela Mustafa Kemal Atatürk, Jean-Jaques Rousseau, Vladimir İlyic Lenin, Ernesto Che Guevara vs... O yüzden bizim memleketteki liderler de büyük lider olmak istiyorlarsa üçüncü adı adlarına eklemeleri lazım. Mesela Mustafa Kancı Mustafa, Sazcı Ayhan Karayusuf, Cüppeli İlhan Ahmet, Kuşkondurmaz İsmet Kadı, Çavuşoğluzade Rıdvan Ahmet gibi. Aksi halde memleketin tek lideri Mustafa Ali Çavuş kalacak.
M Kendi yazısının başına Azınlığın cesur kalemi yazdı notu düşen Cengiz Ömer 8’deki özgüven patlamasından bir dal istiyorum.
M Biz Yaradılanı sevdik Yaradan’dan ötürü kültürüyle büyüdük. Şimdiki çocuklar Yaradılanı sevdik PARADAN ötürü kültürüyle büyüyorlar. Aha dayıya sor.
M Türkiye’de tramvayların üzerine yazılan bir yazı var. O yazıyı levha halinde ülke genelindeki tüm Siriza bürolarına asmak lazım, Asılmak Tehlikeli ve Yasaktır.
M Mart’ın ortasında bir kedi olsam.
M Hacıosman ortaya çıktı. Müftü olacağı yönünde bir dedikodu, bir dedikodu. Yahu ben boşuna mı mürekkep tüketiyorum. 2016 Kehanetleri’nde yazmadım mı bu konuyu. Halit abisi izin vermeyecek. O kadar.
MAllah’ın da izniyle bu hafta da yazıyı burada bitirdik. Maşallah. Hayırlı Cumalar. Allah yeni yazılar yazmayı nasip etsin inşallah.


baron@outlook.com.gr

Cumhuriyet, 06.03.16 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder