28 Ağustos 2016 Pazar

[Online] DİKKAT! TERÖRİSTBAŞI FETHULLAH GÜLEN ABD'DE DE DARBE YAPABİLİR!


KAKANIN ŞAKASI


Türkiye gazeteleri, ABD başkanı Obama'nın, RT Erdoğan'ın talebinden sonra teröristbaşı Fethullah Gülen'i Türkiye'ye iade etmeye karar verdiğini yazıyor. F. Gülen'in ne kadar tehlikeli bir terörist ve şeytanî bir beyin olduğu anlatılan iade dilekçesindeki bir nokta Obama'yı çok korkutmuş, iade kararına o neden olmuş. Erdoğan orada Gülen'den bizzat kendisinin neler çektiğini ve onun Türkiye'de ne cinayetler işlediğini anlattığından başka, ABD'de de bir darbe yapmaya ve Obama'yı iktidardan düşürmeye hazırlandığını ihbar ediyormuş. Ha işte ABD başkanı bundan korkmuş. Dostu Erdoğan'ın nitelendirmeye teröristbaşı diye başlayıp şeytan ve iblis ve daha nice korkutucu sıfatlarla devam ettiği bu Müslüman vaiz, Amerika'da da bir darbe yapar mı yapar diye düşünmüş Obama ve korkmuş. "Türkiye'de darbe yapmaya alışmış, şimdi Amerika'da devam ettirmek ister. İnsan bir alışmaya görsün." Amerikan gazeteleri öyle yazıyor...

ABD başkanının Türkiye cumhurbaşkanına gönderdiği yazılı yanıtın bir bölümü ise aynen şöyle: "Çocukluk yıllarınızda Fethullah Gülen Hocaefendi'nin sizi falakaya koşup nasıl dövdüğünü ve daha neler neler yaptığını pek acıklı bir şekilde anlatmışsınız. Bana sırrınızı ifşa ettiğiniz için doğrusu pek duygulandım. Ne yalan söyleyeyim, ağladım bile. İade talebinde bu kadar diretmenizi şimdi daha iyi anlıyorum. Falaka olayı bana rahmetli babamı hatırlattı. O da çocukluğunda Nijerya'da FETÖ'nün okullarında okumuş ve Fethullah Gülen Hocaefendi ona da falaka işkencesi uygulamış. Demek ki hepimiz aynı kişinin mağdurlarıyız. Dünyayı bu yeni Hitler'in tırnaklarından kurtarmak gerek görüşünüze aynen katılıyorum. Öbür talebinize gelince, hayırsever işadamı Rıza Sarraf'ın salıverilmesi için elimden geleni yapacağıma dair söz veriyorum."...

Obama'nın yanıtından başka Erdoğan'ın Amerika'ya gönderdiği iade dilekçesi - mektubu da bize ulaşmış bulunuyor. Erdoğan mektubunun bir bölümünde aynen şunları yazıyor: "Fethullah Gülen, Kuzuların Sessizliği filminin kahramanı Hannibal Lecter'den daha tehlikeli bir canavar olup, bir an bile serbest kalmamalıdır. İade işlemi tamamlanıncaya dek onu tutuklayıp, yırtıcı hayvanlar için kullanılan bir demir kafes içine kapatınız. Bir başka ricam, ABD'ye sığınmış Hakan Şükür ve onun gibi eli kanlı FETÖ katilleri için de aynı önlemleri almanız. Eylül ayında Amerika'yı ziyaret etmeye niyetim var. O zaman teröristbaşını bana teslim edersiniz. Kendisine işkence edin demiyorum, o konuda Türkiye'ye geldiğinde biz ne yapacağımızı biliriz. Ama hiç olmazsa tutuklu kaldığı sürece yatağının sidikli olmasını sağlayınız. Şeker hastasıdır, ilaçlarını vermeyiniz. İçeceği suyun tuzlu olmasına özen gösteriniz. Bütün bunları yaparsanız, sizin şahsınıza ve Amerikan adaletine olan saygım bir kat daha artacaktır. Ayrıca İncirlik Üssünü kullanış serbestisine müsaade edeceğime söz veriyorum. Zaten ne istediniz de vermedik ki..." 

İbram Onsunoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder