21 Eylül 2016 Çarşamba

[Online] İBOTÖ: İBRAMCI TERÖR ÖRGÜTÜ


KAKANIN ŞAKASI - 6


Türkiye’de 15 Temmuz askerî darbe girişiminin başarısızlığı, onun Fethullah Gülen Hocaefendi tarafından planlanıp sahneye konulduğuna dair iki aydan beri ortaya çıkan en inandırıcı ve tek ciddi kanıt. Diğerleri sulandırılmış içi boş iddialar. Emekli, yaşlı ve sağlığı bozuk bir vaizin başkomutanlığı altında ABD’nin Pensilvanya’sından yönetildiği zaman ancak bir darbe bu ölçüde çuvallayabilirdi. Söz gelişi, Fethullah Hocaefendi yerine darbenin başkomutanı ben olsaydım, emekli, yaşlı ve sağlığı bozuk bir doktor, bu kez Gümülcine’den yönetilen darbe girişimi besbelli aynısı veya daha kötü bir başarısızlıkla sonuçlanırdı. Demek istiyorum ki, başarısızlık kriterini ele aldığımızda, o zaman benim de Fethullah Hoca kadar darbeden sorumlu, darbenin faili olduğum söylenebilir, yeter ki birileri şahsım üzerinde odaklansınlar ve darbe girişimini İbram yaptı diye ilan etsinler. Kim yapabilir bunu? Bir isim vereyim: RT Erdoğan, zira o her zaman doğruyu söyler. Bu durumda tabii FETÖ’nün yerini İBOTÖ, yani İbramcı Terör Örgütü alacak, teröristbaşı olarak ta benim adım anılacaktır.


Şunu da unutmamak gerek. Yalnızca Fethullah Hoca ve bendeniz değil elbette. Bilinç altından, yeni Türk hukukundaki adıyla subliminal bir şekilde, darbe düşleri gören, bir ordunun başına geçerek RT Erdoğan’ı devirmeyi hayal eden milyonlarca Türk var. Fethullah Hoca ve ben yalnız değiliz. Şu farkla ki, biz beceremedik ve teröristbaşı ilan edildik, ama milyonlarca darbe meraklısı içinde başarılı bir darbe yapacak kişiler elbette çıkacaktır. O zaman sorun kalmıyor tabii. Ancak biz her çeşit darbeye kesinlikle karşı olduğumuzu bir kez daha yineleyelim.

Şimdi şu İslamcı yerine İbramcı Terör Örgütü fikri, üzerinde düşündükçe bana gittikçe daha parlak görünmeye başladı. Niye olmasın? Bu yaşa geldik, bir bok başı olamadık, bari teröristbaşı olalım. Yüz yetmiş ülkede örgütlenmek. Dünyayı hegemonyan altına almayı hayal etmek. Troçki’nin sürekli devrimi gibi bir şey. Komünizmin başaramadığı şeyleri başarmak. Kurulu düzen ve kapitalizm için evrensel bir risk ve bu çerçevede Birleşmiş Milletler’de adından söz edilmek. Ezilenler için evrensel bir umut. Senin hayalin tüm dünyayı kaplarken ve bir dünya imparatorluğu iken, RT Erdoğan’ınki Osmanlı İmparatorluğu’nun bir mikrografisi ile sınırlı kalmak. Ondan sonra Erdoğan sana bakıp bakıp kıskançlıktan nasıl çatlamasın?

FETÖ’nün küllerinden İBOTÖ doğuyor. Zalimler ve tiranlar için kabus geri dönüyor.


İbram Onsunoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder