12 Ekim 2016 Çarşamba

[Online] Bir AKP’linin duası



KAKANIN ŞAKASI - 8




Ya Rab! Sana şükürler olsun. Bu güne kadar senden ne istedimse verdin. Şükürler olsun. Dualarımı hep kabul ettin. Tabiî ben de senden öyle olmayacak şeyler asla istemedim. Taleplerimde hep alçakgönüllü idim. Açgözlü davranıp ta seni kızdırmaktan kaçındım. Sen de besbelli bu halimi takdir edip dualarımı geri çevirmedin. Önce senden beni İstanbul belediye başkanlığı makamına getirmeni istedim. Girdiğim ilk seçimleri kazanarak o makamı derhal elde ettim. Beni ne kadar çok sevdiğini daha o zaman farketmiştim. Bu sevgiyi kullanma yoluna giderek şımarmadım. Senden istediğim şeyler hep ölçülü idi. Partimizin seçimleri kazanıp iktidara gelmesi için dua ettim, ikinci defa tekrar etmeme gerek görmeden duamı kabul ettin. Ondan sonra senden her seçimi bize kazandırmanı istedim, nitekim öyle oldu. Derken senin sayende iktidarda 15 yılı tamamlamak üzereyiz. Sana şükürler olsun. İstediğim her makamı bana cömertçe ihsan eyledin. Belediye başkanlığı istedim, verdin. Başbakanlık istedim, verdin. Cumhurbaşkanlığı istedim, verdin. Padişahlık istesem, biliyorum, bana onu da vereceksin. 12 Adaları istesem, bana onları da vereceksin. Ama tamahkâr görünmek istemiyorum. Gönlümden geçeni biliyorsun. Senden saklamak mümkün mü? Asıl hedefim Hilafetin inşasıdır. Kendim için istersem elim kırılsın. Bütün Müslümanları birleştirmek için Halife olmak istiyorum. Bana bu makamı da ihsan eyle ya Rabbi. Amin.


Ancak ben de sana olan şükran borcumu ödemekte ve adaklarımı yerine getirmekte asla kusur etmedim. Senin adına yaptırdığım camilerin sayısını ben bile unuttum. Ülkemizde Laikliği kaldırma ve Şeriatı inşa etme süreci hızla ilerliyor, bizi önümüzdeki seçimlerde tekrar iktidara getirirsen inşallah bu işi de halletmiş olacağız. Seçimleri kaybetmemiz halinde şimdiye kadarki bütün İslamî kazanımlarımızı da kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalacağız. Bu tehlikeyi gözönüne alarak bize bu seçimlerde de yardımını esirgemeyeceğine olan inancım tamdır. Bizi düşmanlarımıza ve Şeriat düşmanı rakiplerimize karşı yeniden muzaffer eyle ya Rabbi. Amin. 

Ülkemizde artık tesettürlü olmayan kadın yok. Alkollü içkileri pek yakında ülke genelinde yasaklayacağız. Şeriat kurallarını uygulamak konusunda Suudi Arabistan ile yarış halindeyiz. Kaldırılmış idam cezasını, imam nigahını, Cuma tatilini ve daha nice geleneksel ve İslamî değerleri yeniden uygulamaya koyacağız. Artık Sarayda zikir törenleri düzenleyebiliyoruz. İlkokuldan itibaren eğitime Arapça dil dersini soktuk. Kısacası Cumhuriyeti yıkarken yeni Osmanlı devletinin inşasına özen gösteriyoruz, bu iki iş birlikte gidiyor. Padişah sistemine geçilirken ilk adım olarak başkanlık sistemini getireceğiz. Ama bu noktada yine sana sığınıyorum ya Rab. Asıl hedefimin Hilafet olduğunu biliyorsun. Senden gizlemek mümkün mü? Kendim için istersem elim kırılsın. Bütün Müslümanları birleştirmek için Halife olmak istiyorum. Bana bu makamı da ihsan eyle ya Rabbi. Amin.


İbram Onsunoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder