30 Nisan 2017 Pazar

Μας έστειλε εξώδικο ο βουλευτής Ιλχάν Αχμέτ


...για το άρθρο του Μουσταφά Τσολάκ που δημοσιέυτηκε στο BARİKAT (8/4/2017) με τίτλο “Hacı dediğin elin kadınının baldırını avuçlar mı?” (Γίνεται να χουφτώσει χατζής άνθρωπος το πόδι ξένης γυναίκας;)



και μας απειλεί με μηνύσεις και αγωγές.

Ένα ολόκληρο μήνα σχεδόν μετά την εκπομπή του ΣΚΑΪ όπου μεταδόθηκε το περίφημο βίντεο ο βουλευτής Ιλχάν υποστηρίζει τώρα ότι αυτό ήταν μονταρισμένο,

και το περιεχόμενό του τροποποιημένο (δηλαδή παραποιημένο και κατασκευασμένο, άρα ψευδές).

Αυτά τα αναφέρει τώρα στην εξώδικη δήλωσή του προς εμάς, χωρίς να πείσει βέβαια, διότι αν το επίμαχο βίντεο όντως ήταν μονταρισμένο και η πράξη του χουφτώματος κατασκευασμένη, τότε έπρεπε να αντιδράσει πάραυτα για λόγους στοιχειώδους ευαισθησίας καταγγέλοντας τουλάχιστον την αθλιότητα του καναλιού για να προστατέψει την τιμή και την υπόληψή καθώς και την αξιοπρέπεια του ιδίου, αλλά και της συναδέλφου του,

ενώ ο κατά τα άλλα λαλίστατος βουλευτής επί ένα μήνα σχεδόν, απ' ό,τι ξέρουμε και παρακολουθούμε, ετήρησε σιγήν ιχθύος ή εποίησε την νύσσαν,

όταν τον χλεύασε το πανελλήνιο για τα κατορθώματά του στην αίθουσα του Κοινοβολίου, έτσι όπως παρουσιαζόντουσαν στο βίντεο του ΣΚΑΪ.

Μας απειλεί τώρα εμάς με μηνύσεις και αγωγές επειδή το σχολιάσαμε στο BARİKAT καταδικάζοντας την σκανδαλοθηρική εκμετάλλευση του περιστατικού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ασκώντας μια γενικότερη πολιτική κριτική στο άτομό του.

Η κριτική για την πολιτική του συμπεριφορά με αναφορά συγκεκριμένων περιστατικών που αναδεικνύουν τον πολιτικό του αμοραλισμό κατ' αυτόν αποτελούν ύβρεις και συκοφαντίες.

Απολαύστε παρακάτω την εξώδικη απάντησή του Ιλχάν Αχμέτ η οποία ως πληρεξούσιο δικηγόρο φέρνει την υπογραφή του γνωστού δικηγόρου της Ξάνθης κ. Γιαλάογλου Στεργίου. Ταυτόχρονα ξαναδιαβάστε το επίμαχο άρθρο του Μουσταφά Τσολάκ, τουρκιστί και ελληνιστί, αν έχετε την υπομονή και το κουράγιο, και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα, αν συκοφαντούμε τον κύριο ή ασκούμε πολιτική κριτική με βάση πραγματικά περιστατικά.

Παραπονιέται ο Ιλχάν ότι χρησιμοποιούμε “δυσμενείς φράσεις” γι' αυτόν. Μα και βέβαια δυσμενείς, τι περίμενε, κολακείες; Κριτική δεν γίνεται με κολακείες και αποσιώπηση δυσάρεστων γεγονότων για τον πολιτικό. Τουλάχιστον στις σύγχρονες αστικές δημοκρατίες. Η κριτική είναι πάντα ενοχλητική και δυσάρεστη και πρέπει να γίνεται ανεκτή ακόμα και όταν είναι άδικη. Στις δημοκρατίες εννοείται. Απειλές για μηνύσεις και αγωγές σε θέματα ελευθεροτυπίας και ελευθερίας γνώμης ταιριάζουν σε δικτατορίες, είτε είναι εδραιωμένες είτε υπό ανέγερση.






Είναι σωστό ο χατζής να χουφτώνει ξένη γυναίκα;



Εδώ και δύο μέρες στα σόσιαλ μίντια, παρακολουθούμε τη «φουρτούνα Ιλχάν Αχμέτ».

Ύστερα απ’ τη μετάδοση απ’ τα εθνικά κανάλια των πλάνων που ο βουλευτής μας «χαϊδεύει το πόδι» μιας συναδέλφισσας του (δείτε εδώ), κάποιοι «φύλακες ηθικής» και «κουτσομπόληδες» ξεσήκωσαν φωνές…

Και καλά, αν είναι σωστό ένας χατζής άνθρωπος να χουφτώνει το πόδι μιας ξένης γυναίκας, αν είναι σωστό ένας παντρεμένος άνθρωπος να ακουμπάει σε μια γυναίκα που δεν την έχει κάτω απ’ το γάμο του κλπ κλπ.

Στην αρχή και εγώ το σχολίασα ειρωνικά, αλλά μετά από κάποιο σημείο, όταν είδα πως το γεγονός ξεφεύγει, αποφάσισα να κάτσω να γράψω αυτό το σχόλιο…



Από άποψη ηθικής

Χωρίς να μπω στη συζήτηση για το αν η κίνηση του Ιλχάν Αχμέτ είναι «χάϊδεμα», ή «χούφτωμα» ή «ακούμπημα» να το πω ξεκάθαρα:

Αν ο Ιλχάν Αχμέτ έχει κάνει/κάνει αυτή τη κίνηση και η απέναντι πλευρά (Κατερίνα Μάρκου) δεν ενοχλήθηκε/δεν ενοχλείται, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Το πρόβλημα θα ήταν αν την έκανε χωρίς τη θέληση της απέναντι πλευράς, διότι θα ήταν παρενόχληση και –πέρα απ’ το νομικό κομμάτι– δεν θα ήταν ηθικό, θα ήταν καταδικαστέο και έπρεπε να το καταπολεμήσουμε.

Πέρα απ’ αυτό, διαφωνώ με κάποιους που ισχυρίζονται ότι αυτό δεν είναι ηθικό διότι ο βουλευτής είναι «παντρεμένος-ευτυχισμένος-με παιδί».

Διότι, όπως έχει πει και ο Σαρτρ: Κανείς δεν ανήκει σε κανέναν.

Το ότι ένας άντρας είναι παντρεμένος με μια γυναίκα (ή το αντίστροφο) δε σημαίνει ότι της (του) ανήκει αποκλειστικά. (Δε θα μπω σε λεπτομέρειες για να μην ξεφύγουμε απ’ το θέμα).



Από άποψη πολιτικής

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που έχουν μια άλλη οπτική γωνία και λένε:

«Εμείς τον στείλαμε στη Βουλή για να μας εκπροσωπεί, να υπερασπίζεται τα δικαιώματά μας ή για να χουφτώνει ξένες γυναίκες;»

Μ’ αυτούς που κινούνται σ’ αυτό το «μήκος κύματος», επειδή τους θεωρώ λίγο πιο «λογικούς», μπορώ να κάνω διάλογο μαζί τους και να τους ρωτήσω:

«Κυριούλη μου, έχεις δίκιο, αλλά εσύ και την προηγούμενη φορά τον έστειλες στη Βουλή για να σου υπερασπιστεί τα δικαιώματα, αλλά αυτός έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην τροποποίηση του νόμο που σου επιβάλλει το πίσω από ποιον θα κάνεις προσευχή (νόμος 240 ιεροδιδασκάλων). Τότε δεν αντέδρασες, τον ξαναψήφισες, τώρα αυτό σε πείραξε;»

Βέβαια, θα τον «κράζω» τον Κυριούλη, ξέροντας πως έχει και ένα μερίδιο δίκιου. Γιατί όπως ανέφερα και παραπάνω, ο κάθε άνθρωπος δικαιούται στην προσωπική του ζωή να τσαχπινιάζει, να μεθύσει, ναι κοιμάται στο τραπέζι, να λέει ανοησίες, να κάνει περίεργες κινήσεις, να γελάει μόνος του… αλλά το να γίνονται αυτά μέσα στη Βουλή, είναι προσβολή πρώτα απ’ όλα στους ανθρώπους που ψήφισαν την αφεντιά του/το κόμμα του, και είναι απαράδεκτα.


Όταν σπέρνεις θερίζεις

Εν πάση περιπτώσει, θεωρώ ανήθικο το να προβάλλεται τόσο πολύ αυτό το γεγονός που είναι κάτι «προσωπικό» του Ιλχάν Αχμέτ.

Αλλά να το ξεκαθαρίσω επίσης, πως δεν νιώθω ότι πρέπει να πάρω το μέρος του ακόμα και στα πιο «κάτω απ’ τη ζώνη» χτυπήματα εις βάρος του. Και αυτό για τον εξής λόγο:

Ο Ιλχάν Αχμέτ, έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στο να πέφτει το επίπεδο της πολιτικής σ’ αυτόν τον τόπο.

Τα πιο «κάτω απ’ τη ζώνη» χτυπήματα εις βάρος του Αχμέτ Χατζηοσμάν στις εκλογές του 2007 έγιναν απ’ τη πλευρά του Ιλχάν Αχμέτ, τα πιο «κάτω απ’ τη ζώνη» χτυπήματα στις εκλογές του 2012 εις βάρος του Αϊχάν Καραγιουσούφ έγιναν έγιναν απ’ τη πλευρά του Ιλχάν Αχμέτ, τα πιο «κάτω απ’ τη ζώνη» χτυπήματα στις εκλογές του Σεπτέμβρη του 2015 εις βάρος μου, όπως και στους ΣΥΡΙΖΑίους, έγιναν απ’ τη πλευρά του Ιλχάν Αχμέτ.

Όταν κατεβήκαμε στην Αθήνα με αφορμή τη Συνδιάσκεψη της ΛΑΕ, και έτυχε να βρεθούμε σε ένα δείπνο με μια ομάδα φίλων, ανάμεσα μας ήταν και ο Αιχάν Καραγιουσούφ, και αναρτήσαμε μια φωτογραφία (τη φωτογραφία την αναρτήσαμε εμείς, παρακαλώ!) αυτός που είχε πάρει τη φωτογραφία και τη γυρνούσε από τζαμί σε τζαμί και έπιανε πρόξενους και διπλωμάτες και τους έλεγε «Κοιτάξτε, εγώ προσεύχομαι από τζαμί σε τζαμί και οι άλλοι πίνουν ρακί στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του ιερού Ραμαζανιού» ήταν πάλι ο ίδιος.

Το 2007 όταν είχε αντίπαλο τον Χατζηοσμάν έλεγε «Αυτές οι δουλειές δε γίνονται τρέχοντας από τζαμί σε τζαμί», και αφού μετά το 2012 έκανε αναστροφή και έγινε χατζής, το 2015 έλεγε για μας «Αυτοί είναι άθεοι, μην τους ψηφίζεται» προσπαθώντας να μας κάνει ανυπόληπτους στα μάτια του κόσμου.



Το σημείο που έφτασε η πολιτική

Μπορώ να πολλαπλασιάσω τα παραδείγματα.

Αλλά όπως καταλάβατε, το θέμα μας δεν είναι ο χαρακτήρας ή η πολιτική στάση του Ιλχάν Αχμέτ. Απλά -βρίσκοντας αφορμή το τελευταίο γεγονός- τον χρησιμοποίησα σαν σκαλί για να δείξω την παλινδρόμηση στη κοινωνία μας.

Τον χρησιμοποιώ σαν μια αντανάκλαση του «μικροβίου» που έχει απλωθεί εδώ και 10 χρόνια στην κοινωνία μας.

Στο παρελθόν εκλέχτηκαν βουλευτές σ’ αυτή τη κοινωνία απ’ τα σκυλιά της ΜΙΤ μέχρι και φασίστες, απ’ τους πράκτορες της ΚΥΠ μέχρι και «τούβλα» που δεν ήξεραν να γράφουν τ’ όνομα τους. Αλλά το επίπεδο δεν έπεσε ποτέ τόσο, όσο έπεσε στα 10 χρόνια!

Και αυτή η «κατάντια» είναι αποτέλεσμα κυρίως του οπισθοδρομισμού που εδώ και 15 χρόνια δίνεται στη κοινωνία σιγά σιγά σαν ηρωίνη.

Και μέχρι να μαζευτούν οι τίμιοι διανοούμενοι κάτω από μια στέγη και να δημιουργήσουν ένα νέο κίνημα διαφωτισμού, θα συνεχίσουμε να συζητάμε για πολύ ακόμα τα «ζωνάρια των χατζήδων» και τα «μπούτια των γυναικών».





Μουσταφά Τσολάκ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder