4 Mayıs 2017 Perşembe

[Online] 977.604'üncü TERÖRİST



Türkiye gazetelerinden okuyorum. Atalay Demirci, bir komedyen, yani sanatçı, kendisini şimdi tanıdım, FETÖ üyesi olmaktan ağırlaştırılmış müebbet ve ayrıca 15 yıl hapis istemiyle yargılanıyor. Evinde yapılan aramada bulunan suç delilleri arasında 31.1.2011 tarihli ZAMAN gazetsinin koparılmış ilk yaprağı zikrediliyor. Suç dosyasına giren bu delili gazeteler ciddi ciddi yazıyor.



Türkiye'de yargının ve basının düştüğü hal karşısında isyan ediyorum. 1967-74 Yunanistan'da “resmî ve hakikî” cunta dönemi, delikanlı çağımız ve üniversite öğrencisiyiz, birkaç kez göz altına alındık, birkaç gün tutuklu kaldık, ama insanın bu kadar tepesini attıran gelişmeler yaşamamıştık. Düşünüyorum da bir açıdan halime şükrediyorum, Erdoğan'ın Türkiye'sinde bulunmadığım için, yoksa yaş 70'e dayanmışken ben de hapislerde sürünürdüm.

Ruh sağlığımı korumak için Türkiye basınını okumamam ve Türkiye olaylarını izlememem gerektiğini düşünüyorum. 

Mizah her zaman bir çıkış yolu değil, bazen teselli etmiyor.

Atalay Demirci, 15 Temmuzdan bu yana silahlı terör örgütü FETÖ üyesi olarak suçlanan 977.603'üncü kişi. 

Buradan kendimi aynı örgürtün 977.604'üncü eli silahlı teröristi olarak ihbar ediyorum. Komünist partisi saflarında gerilla eğitimi almış 25 yaşında bir genç erkeğim ve çok tehlikeliyim. Kimlik kartımda 70 yaşında olduğumun yazıldığına bakmayın, kamuflaj için yaşımı büyüttüm.

***

Elimizde çok sayıda Fethullah Gülen Hocaefendi külliyatından kitap bulunmaktadır. Bu kitaplar, isteyen Türkiyelilelere posta ile parasız gönderilecektir. Aşağıdaki adrese müracat edilmesi ve her kişinin 10'dan çok kitap istememesi rica olunur.

BATÖ TERÖR HİZMETLERİ
15 TEMMUZ CADDESİ
17 ARALIK SOKAĞI No 25
GÜMÜLCİNE / YUNANİSTAN




İbram Onsunoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder